Friday, December 26, 2008

TERIMA KASIH DAUN KELADI MUSIM KEDUA

25 Disember 2008....

Tarikh yang selama ini aku nantikan.. takut ade, gementar ade, gembira ade... ntha la.. bercampur baur perasaan aku padi tarikh keramat ini....

Opps nanti dulu.. bukan Ooops I did it again lagu nyayian Britney Lembing tu... Kalo korang ingat aku gembira, gementar atau takut sebab mungkin Santa Claus akan muncul depan aku... Korang ni memang lucah (ayat yg matyo suka gunakan).. hahahaha.. salah tekaan korang tu...

25 Disember 2008... Terima kasih yg x terhingga kepada semua yang telah menjayakan sebuah ikatan janji antara 2 insan sama ada secara langsung atau tidak....

Terima kasih yang x terhingga dari kami.. Ntah la nak bals mcm mana pun x tau.. tp kan korang dah dapat goodie bag tu kan...? kire orait la kan.. hahah

Untuk korang yang x berkesempatan menghadiri majlis ikatan janji kami.. jangan risau.. sedikit gambar yang menceritakan suasana hari pertunangan tersebut... terima kasih kepada professional photographer aku.. credit to matyo.. http://yourrnextexit.blogspot.com






2 comments:

nextexit said...

yournextexit.blogspot.com to be exact.. haha

laa.. xkan goodies bag jer.. mana baloi weh.. bagi aku minah tudung hitam, baju merah tu.. ngahahahaha..


lucah!!..

nurru_adila said...

amir, congrats! bila majlis kawennya?? takkan tak jemput kut..hehe ;) tapi she's cute la.. comel orgnya.. tahniah..