Monday, December 15, 2008

Esok Hari Selasa.....

Anda pernah terfikir x yg kadang kala ada sesetengah perkara yang anda buat sekarang (25tahun) bunyinya agak pelik...... pelik bagi diri ku.. ntah la....


*******
  1. Suka main Astropop kat laptop aku.. tapi kalau kalah mesti yg selalu jadi mangsa tetikus aku (permainan ini memerlukan penguna yg cekap mengendalikan mouse)
  2. Ada postpaid, tapi lg selesa ber SMS... ingat lagi kalo member aku tanye apsal ko pakai post paid, dengan selamba aku jawab, nnt senang call orang. Padahal, masih lagi SMS...
  3. Masih lagi meminati siri Doraemon.. kadang kala bergaduh ngan anak buah aku pasal nak tengok Doraemon kat Astro Ceria setiap Jumaat.... umur je dah 25 tahun... anda bagaimana?
  4. Pernah x kluar dr rumah selama 3 hari in a row.... rase cam hebat la.... Alasan, malas nak keluar...
  5. Hantar SMS kat awek aku tanye " Awak buat apa?" padahal, jawapan nye aku mmg dah tahu... keje la...
  6. Kluar jumpe awek aku pukul 5 ptg, pukul 6 petang dah ajak balik... terpinga2 perempuan tu.. aik, xkan nak balik dah kot.. selamba aku jawab, dah gelap dah wak, jom la balik....
  7. Gosok gigi 2 kali setiap kali mandi.. aku pun xtau sebab apa... korang ade penyelesaian x?
  8. Kalau lepak mapley mesti pesan " Ane, Nescafe ais satu" biarpun dalam hati sebelum buat order, aku xnak order nescafe ais...
  9. Paling x suka minum air suam... batuk ke demam ke selsema ke.... aku bantai minum ais.. pagi2 buta aku blh minum ais... tapi mak aku ckp x elok minum ais.. terpaksa la aku ikut... kadang2 je aku ikut...
  10. Suka selesaikan Jumbo word search.. buku aku beli kat popular book store... kat bahagian belakang ada jawapan.. aku cuba untuk menahan diriku dari melihat jawapan, kadang2 terkantoi gak....

*** *** ***

Ada lagi beberapa perkara yang aku rasa macam pelik la untuk aku buat tu bunyi nye macam pelik je... tapi biarkan ia menjadi rahsia antara aku dan diriku.... Siti pun nyanyi lagu biarlah rahsia....

(bunyi cengkerik)


No comments: