Friday, December 19, 2008

Johan K*****G berdiri??? Tak Senonoh Punye Budak

Aku baru bangun tido... terus surf internet looking for ideas untuk blog aku ni... tak semena - mena aku terbuka web ni... Fikiran ku masih lagi kusut.... kosong.... malas.... pening... Argghhhhhh aku malas bangun pagi..... tak senonoh punye blogger...

Nah aku tinggal kan ruangan ini untuk korang sendiri lihat dan buat penilaian

... ... ...








weird toilet signs around the world. i wonder whether we do have one or not in Malaysia... (curiosity)

Still looking for one way street sign........Pak Man Telo help me finding it...

*ah, baru aku teringat... sejak dari tadi lagi aku menahan gelora di jiwa... untuk melakukan apa yg si Johan sedang lakukan... tp dalam keadaan yang lebih sopan... chow dulu... aku sudah tidak tahan lagi... tuluuuuuuunnnnnnn......


No comments: