Tuesday, May 12, 2009

uuhhhh.. agak lama ye...

Wah... sedar x sedar.. agak lama jugak aku x mengupdate blog aku ni.. Mungkin masa agak terhad.. atau mungkin aku malas... ntah la aku sendiri pon x berapa nk sure pasal mende tu.... Cuma td lepas kelas.. macam biasa kami akan lepak di kedai JLo..... anda terkejut????

Why JLo? Jgn tanye aku.. sebab aku pon xberapa sure kenapa kedai tu dipanggil JLo.. agak lama aku mencari2 di manakah JLo berada... Namun hampa... hampeh....

Had fried noodles... sedap sekali.... hahahahah that's all for dinner... nnt malam makan grapes it should be enough already..... dieting la katakan sekarang ni...

Sambil lepak2 kat kedai tu td... akak tu ade la letak sejenis kuih yg berbentuk ikan.. rupa seperti bahulu.. xpasti.. sebab aku x rasa kuih tu.. namun apa yg best... ada la sorang kawan aku ni duduk2 je.. muka confident habes... "kuih ni kalao cicah roti best ni"

Sume diam...

Anda bagaimana?

No comments: